Het proces
Ik begin deze les met het proces. In de komende lessen gaan we in op de werking van je Salon website, hoe je onderdelen aanpast, gebruikers beheert en je website up-to-date houd. Heb je inmiddels je nieuwe website al? Dan kan je deze les overslaan.
Je begint bij het aanvragen en activeren van jouw nieuwe website. Dit heb je als het goed is al gedaan. In dezelfde mail als deze link vind je een intake formulier. Vul het intakeformulier in. Het formulier bestaat uit 4 onderdelen: bedrijfsgegevens, huisstijl, pagina teksten en afbeeldingen en overige vragen.
Zodra je dit formulier naar ons verzend plannen wij de bouw van je salon website in en gaan wij aan de slag met jouw website. Je krijgt meestal binnen 3 weken van ons te horen wanneer je voor het eerst feedback kan geven. Zodra wij de feedback hebben ontvangen zullen wij dit verwerken. Hierna is het nog mogelijk om 1 keer feedback te geven op de onderdelen die wij hebben gewijzigd. Als dit is afgerond kan de website live!
- Website-aanvragen via meet Aimy
- Intake formulier invullen
- Bedrijfsgegevens
- Huisstijl
- Pagina teksten en afbeeldingen
- Overige vragen
- De website wordt gebouwd
- Eerste feedback ronde
- Feedback wordt verwerkt
- Tweede feedback ronde
- Feedback wordt verwerkt
- De website kan live!
Wat kan je verwachten na oplevering? Check eerst de Kennisbank voor informatie. Liever iemand spreken? Dan kan je contact opnemen via Whatsapp (085-0041707) nummer. Bel dan naar het nummer binnen 10:30 en 17:00. Wijzigingen gaan via strippenkaarten, het is handig om alvast na afronding van je website één klaar te hebben staan. Natuurlijk kan je grotendeels alle wijzigingen na deze cursus zelf doen.
Is je website offline en is het buiten kantoor uren. Bel dan noodnummer (085-0470175) Let op als je een melding maakt dat niks te maken heeft met een noodsituatie *geen website offline dan brengen wij 75 euro in rekening. Let dus goed op dat je alleen voor een noodsituatie belt.